Portál občana Nová Role, snadnější cesta ke komunikaci s úřadem – díl 2.
Po přihlášení občana prostřednictvím jedné z digitálních identit občana, viz předchozí článek, se uživateli zobrazí tato obrazovka, která obsahuje rozcestník s nejčastěji použitými funkcemi, jako je přehled o žádostech podaných prostřednictvím portálu, hlášení závad, stavu úhrady místních poplatků a další.
Spodní a levá část úvodní obrazovky obsahuje stručné kontaktní informace, odkazy na návody, jak řešit životní situace, například místní poplatky, matriční záležitosti a další, dále odkaz na nahlášení závady v obci a rychlé platby týkající se místních poplatků.
Přiblížíme si nejprve návody na řešení životních situací. Po kliknutí na příslušnou položku menu se vám zobrazí obrazovka s rozcestníkem.
Po kliknutí na každé tlačítko rozcestníku se vám zobrazí stránka, kde si jednak můžete najít informace, jak konkrétní životní situaci řešit, čeho se týká, jaké máte jako občan města povinnosti a další a další. Najdete zde i online formuláře, prostřednictvím kterých se můžete přihlásit nebo odhlásit k/z placení poplatku ze psů, přihlásit nebo změnit již přihlášený poplatek za odvoz komunálního odpadu, či požádat o povolení ke zvláštnímu užívání nebo se přihlásit k poplatku za užívání veřejného prostranství. Tyto poplatky upravují obecně závazné vyhlášky města, které najdete na této stránce.
To je pro dnešek vše a příště si povíme něco o rychlých platbách prostřednictvím QR kódu a další zajímavé informace.
Vlastislav Slíž, referent odboru rozvoje a výstavby
Datum vložení:
5. 3. 2025 11:05
Datum poslední aktualizace: 5. 3. 2025 11:09
Datum poslední aktualizace: 5. 3. 2025 11:09