Agentura domácí péče LADARA, o.p.s.

Sídlo:
Čankovská 1021/19
360 05 Karlovy Vary

Provozovna:
Nádražní 254
362 25 Nová Role

Mobilní telefon: +420 608 484 242
email: ladara@ladara.eu
www.ladara.eu

Datová schránka: xxd6hdz

IČ: 26406608

č.ú. 212065252/0300, vedený u Československá obchodní banka, a. s.

Kontaktní osoby

Ing.Pavel Andrejkiv, DiS.

ředitel | 777 143 124 | andrejkiv@ladara.eu

Bc. Jana Růžičková

zástupkyně ředitele | 774 842 093 | ruzickova@ladara.eu

Pavla Winterová

vedoucí Nová Role | 608 484 242 | winterova@ladara.eu

Pečovatelskou službu poskytujeme v domácnostech klientů ve městě a jeho okolí, a také v domově s byty zvláštního určení terénní formou (pečovatelky dochází do domácnosti klientů, nejsou k dispozici nepřetržitě.) Tím se liší od služeb domovů pro seniory, které zajišťují péče 24 hodin denně 7 dní v týdnu.

Pečovatelská služba je klientům poskytována denně v čase od 7:00 do 21:00.

Pečovatelskou službu poskytujeme:

  • Osobám s chronickým onemocněním
  • Osobám se zdravotním postižením
  • Seniorům

Pečovatelská služba je poskytována osobám od 19 let věku.

Služba zajišťuje zejména tyto základní činnosti:

  1. POMOC PŘI ZVLÁDÁNÍ BĚŽNÝCH ÚKONŮ PÉČE O VLASTNÍ OSOBU 
    příprava a podávání jídla a pití, oblékání a svlékání včetně speciálních pomůcek, pomoc při prostorové orientaci, samostatném pohybu ve vnitřním prostoru, přesun na lůžko nebo vozík
  2. POMOC PŘI OSOBNÍ HYGIENĚ NEBO POSKYTNUTÍ PODMÍNEK PRO OSOBNÍ HYGIENU
    pomoc při úkonech osobní hygieny, pomoc při základní péči o vlasy a nehty, pomoc při použití WC
  3. POMOC PŘI ZAJIŠTĚNÍ CHODU DOMÁCNOSTI
    běžný úklid a údržba domácnosti, pomoc při zajištění velkého úklidu domácnosti, donáška vody, topení v kamnech včetně donášky a přípravy topiva, praní a žehlení osobního a ložního prádla, včetně drobných úprav, běžné nákupy a pochůzky, velký nákup
  4. ZPROSTŘEDKOVÁNÍ KONTAKTU SE SPOLEČENSKÝM PROSTŘEDÍM
    doprovázení dospělých do školy, do zaměstnání, k lékaři, na jednání s orgány veřejné moci a institucemi poskytujícími veřejné služby a doprovázení zpět
    pomoc při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí:
  5. POMOC PŘI KOMUNIKACI VEDOUCÍ K UPLATŇOVÁNÍ PRÁV A OPRÁVNĚNÝCH ZÁJMŮ
    pomoc při komunikaci vedoucí k uplatňování práv a oprávněných zájmů, pomoc při vyřizování běžných záležitostí
  6. POMOC PŘI ZAJIŠTĚNÍ BEZPEČÍ A MOŽNOSTI SETRVÁNÍ V PŘIROZENÉM SOCIÁLNÍM PROSTŘEDÍ
    dohled, aby osoba závislá na pomoci nezpůsobila ohrožení sobě ani svému okolí (např. dohled nad užitím léků)

Pečovatelská služba společnosti LADARA je sociální službou poskytovanou dle § 40 zákona č. 108 /2006 Sb. o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů a § 6 prováděcí vyhlášky Č. 505/2006 Sb., kterou se provádí ZSS.

Tísňová péče

Posláním tísňové péče je poskytovat nepřetržitou distanční hlasovou a elektronickou komunikaci osobám vystaveným stálému vysokému riziku ohrožení zdraví nebo života v případě náhlého zhoršení jejich zdravotního stavu nebo schopností. Tísňová péče výrazně snižuje rizika z následků nehody klienta a jeho následné hospitalizace. Služba je poskytována tak, aby mohl klient zůstat co nejdéle ve svém přirozeném domácím prostředí a získal zpět sebedůvěru a pocit bezpečí. Tísňová péče pomáhá prodloužit nezávislost a samostatnost klienta.

Tísňovou péči poskytujeme:

  • Osobám s chronickým onemocněním
  • Osobám s tělesným postižením
  • Osobám se zdravotním postižením
  • Seniorům

Tísňová péče je poskytována osobám od 19 let věku.

Služba je poskytována nepřetržitě 24 hodin v Karlových Varech, Nové Roli a okolí.

Tísňová péče společnosti LADARA je sociální službou poskytovanou dle § 41 zákona č. 108 /2006 Sb. o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů a § 7 prováděcí vyhlášky Č. 505/2006 Sb., kterou se provádí ZSS.