Podmínky cateringu na akcích města

Usnesení Rady města č. 75/04 – 1) ze dne 23.08.2017

  • RMě:
    1. schvaluje s platností od 1. 9. 2017 výběr paušálního poplatku za technické zajištění prostoru na kulturních, společenských a sportovních akcích města od dodavatele cateringových služeb na konkrétní akci se splatností 7 kalendářních dnů před datem konání akce, a to převodem na základní běžný účet města, popř. hotově do pokladny města:
      1. ve výši Kč =800,-- včetně DPH u větších akcí (Ples města, Stavění Májky, Novorolská Valcha, Michalská pouť popř. další). Současně na těchto akcích poskytne dodavatel cateringových služeb občerstvení v částce Kč =1 000,-- včetně DPH v prodejních cenách pro organizátory a pořadatele akce;
      2. ve výši Kč =400,-- včetně DPH v prodejních cenách u menších akcí (Kácení Májky, Dětský den, Adventní trhy, divadelní a zábavná představení apod.). Současně na těchto akcích poskytne dodavatel cateringových služeb občerstvení v částce Kč =500,-- včetně DPH v prodejních cenách pro organizátory a pořadatele akce.
  • b) konstatuje ukončení platnosti usn. RMě č. 25/04-8) ze dne 9. 9. 2015 o sazbách za krátkodobý jednorázový pronájem KD a technické zajištění místa.
  • Hlasování 4 pro

     

  • RMě schvaluje s platností od 1. 9. 2017 výběr paušálního poplatku za technické zajištění prostoru na kulturních, společenských a sportovních akcích města od  stánkových prodejců na konkrétní akci se splatností hotově na místě v době konání akce takto:
    • ve výši Kč =200,-- včetně DPH u stánkového prodeje potravin, nápojů, občerstvení
    • ve výši Kč =150,-- včetně DPH u stánkového prodeje spotřebního zboží
  • Hlasování 4 pro